belsabelish

Alla inlägg under april 2013

Av Elsa - 28 april 2013 20:16

Av Elsa - 26 april 2013 10:47

Min dag igår:

Vakna på morgonen och fixade till mig, jag ville inte till skolan. Är alltid trött, man måste sova tidigt liksom...Men i alla fall min dag igår var kul! I skolan så var det kul som vanligt för man fick träffa sina kompisar, och plugget är roligt! Men sen när jag var hemma så sprang min lillkusin Tiara till mig så fort som möjligt och hon blev så glad! Hon kom hem för typ 2 dar sen hon har åkt till kosovo med sin mamma. Men det är kul för varje morgon jag ska till skolan så tar jag på mig jackan och då vill Tiara ta av mig jackan för hon vill inte att jag ska sticka, haha hon är för söt. Men efter det i alla fall så stack jag till träningen, och det var så ovant att spela för vi har spelat på konstgräs och nu gick vi över till gräs.. det är jobbigt när man gör det men det var i alla fall kul. Det är kul för jag tränar med A/B-Laget men tränar lite med 98orna för vill träna med min ålder också. Efter träningen så när jag kom hem så gjorde jag läxorna, åt mat och spelade lite leage of legends. Jag rekomenderar leage of legends för det är as kul!!! Jag är på lvl 20 och jag har gubbarna Akali, Lux, Nidalee och Syndra. Jag älskar alla dem gubbarna men den mesta gubben jag använder är Syndra, hennes ult är typ den kraftigaste på hela spelet    hihi! Aja hejdååå gruubss seyaaaa     

Av Elsa - 23 april 2013 11:58

Grattis Bianca på 15 års dagen! :D

Av Elsa - 13 april 2013 23:11

Min söta bror! <3

Av Elsa - 8 april 2013 19:05

Tänkte göra en liten frågestund! Så fråga på :D skriver svaren här sen (:

Ovido - Quiz & Flashcards